Vozidlo PROKOM SR s.r.o. – dĺžka 10m, výška 3,6m, šírka 2,8m.
Dopravu všetkého tovaru si firma PROKOM SR s.r.o. zaisťuje takmer kompletne svojími vlastnými nákladnými vozidlami. Na trase Fínsko – Česká republika (centrálny sklad v Opave) koluje týždenne niekoľko partnerských nákladných kamiónových vozidel, ktoré zaisťujú dopravu tovaru od nami zastupovaných výrobcov do nášho skladu v Opave. Distribúcia po SR prebieha našími menšími rozvozovými vozidlami od 3,5 do 18 ton. Keďže sa závozy tovaru týkajú celej SR a jedná sa o vzdialenosti stoviek kilometrov, je potreba ľahkých cestných vozidiel typu valník, ktoré svojimi rozmermi musia dovoliť zachádzať na bežné staveniská, a tiež musia mať dostatočnú užitočnú hmotnosť pre prepravu ťažkého tovaru.
Naše vozidlá preto nie sú vybavené hydraulickou rukou ani hydraulickými čelami, ktoré túto užitočnú hmotnosť výrazne znižujú. Pri menších objednávkách využíváme skôr zmluvné prepravné služby DPD SK s.r.o. / Emons Slovakia s.r.o..
Informácie o spôsoboch, typoch a podmienkach dopravy:
Doprava tovaru vozidlami PROKOM SR s.r.o. – dodacia lehota štandardne 3 - 10 pracovných dní:
Vlastnými vozidlami sa nám podarí vykryť takmer 90% všetkých zákaziek. Vďaka tomu Vám môžeme zabezpečiť, že Vám tovar dorazí vo vopred dohodnutých termínoch a nepoškodený. Celá doprava je kompletne v našej réžii, čo nebýva pravidlom pri externých dopravcoch a špedičných firmách. Štandardom našej dopravy je dovoz tovaru až na miesto stavby alebo do miesta Vášho bydliska. Samozrejmosťou je telefonické avízo nášho zamestnanca jeden deň pred dodaním tovaru s nahlásením orientačného časového okna dojazdu na vykládku v rozmedzí cca 2 hodín. Podľa dohody sa potom vodiči firmy PROKOM SR s.r.o. telefonicky ohlasujú pol hodinu až hodinu pred príjazdom na vykládku. Prosíme o trpezlivosť a vnímanie nahláseného času dojazdu ako orientačného údaju vzhľadom k hustote prevádzky, dopravným nehodám a rekonštrukciám ciest. S ohľadom na tieto aspekty môžu vodiči nabrať až niekoľkohodinové meškanie od nahláseného časového okna. V tomto prípade Vás po trase telefonicky informujú.
Poznámka: Pre menšie a kusové objednávky, ktoré sú z hľadiska druhu tovaru alebo lokality komplikované na doručenie sa môže doba dodania predĺžiť na 2 – 4 týždne.
Doprava cez kuriérske spoločnosti DPD SK s.r.o., Emons Slovakia s.r.o. – dodacia lehota obvykle 24 - 48 hodín:
Aj cez všetku snahu musíme občas využiť zmluvnú expresnú zásielkovú službu pre dopravu najmenších zákaziek. Našími zmluvnými partnermi sú firmy DPD SK s.r.o a Emons Slovakia s.r.o. Na základe naších dlhoročných skúseností môžeme potvrdiť, že 90% zásielok dôjde zákazníkom v stanovenej lehote, teda do 24 hodín od odoslania. V deň odoslania Vašej zásielky skrz prepravnú službu Vám príde na zadaný e-mail informácia zo systému so všetkými údajmi o Vašej zásielke, výškou dobierky a možnosťami pre prevzatie. Obvykle nasledujúci pracovný deň vykonáva doručenie Vašej zásielky už prepravná firma, ktorá vás v deň doručenia kontaktuje SMS správou s informatívnym časom doručenia. Doručenie zásielky má plne pod kontrolou daná špedičná firma. Pri doručovaní zásielky cez tieto špedičné spoločnosti nedokážeme ovplyvniť čas doručenia, ani jeho samotný priebeh. Prosíme Vás týmto o trpezlivosť. Väčšina zásielok sa doručuje v rozmedzí 08:00 – 18:00 hod. V prípade, že by Vám zásielka nedorazila behom dvoch dní od odoslania, tak nás prosím informujte na číslach +421 911 554 666, alebo +421 243 414 021.
Limity pre dopravu tovaru pre naších zákazníkov a obchodných partnerov:
Doprava tovaru po celej SR s poplatkom 8,33 € bez DPH / 10 € vrátane DPH 20%:
Doprava objednávok pozostávajúcich zo samostatného príslušenstva (doplnkový tovar k strešnému šindľu, dreveným / drevoplastovým profilom a záhradnému nábytku) je spoplatnená sumou 10€ vrátane DPH 20%, čo slúži na pokrytie všetkých nákladov spojených s doručením tovaru k objednávateľovi. Poplatok je účtovaný automaticky k objednávkam tohoto charakteru, bez ohľadu na ich cenový limit.
Dodacia lehota: obvykle do 24 – 48 hodín (kuriérske spoločnosti / vozidlami PROKOM SR s.r.o).
Doprava tovaru po celej SR s poplatkom 30 € bez DPH / 36 € vrátane DPH 20%:
Doprava tovaru v cenníkovej cene do a vrátane 400 € bez DPH / 480€ s DPH, je spoplatnená poplatkom 36€ vrátane DPH 20%, čo slúži na pokrytie všetkých nákladov spojených s doručením tovaru k objednávateľovi.
Dodacia lehota: obvykle 3 – 10 pracovných dní (prostredníctvom Emons Slovakia s.r.o.).
Doprava tovaru po celej SR bez poplatku – ZDARMA:
Doprava tovaru zdarma po celej SR sa vzťahuje na objednávky tovaru v cenníkovej cene od 400,01 € bez DPH / 480 € s DPH.
Dodacia lehota sa môže líšiť v závislosti na obsahu objednávky a na sezónnych špičkách:
Obvykle do 3 až maximálne 10 pracovných dní (kuriérske spoločnosti / vozidlami PROKOM SR s.r.o).
Poznámka: Pre menšie a kusové objednávky, ktoré sú z hľadiska druhu tovaru alebo lokality komplikované na doručenie sa môže doba dodania predĺžiť na 2 – 4 týždne.
Pravidlá a povinnosti služby „DOPRAVA ZDARMA“ po celej SR pre naších zákazníkov a obchodných partnerov:
Keďže sa jedná o službu spoločnosti PROKOM SR s.r.o., ktorú všetkým zákazníkom a obchodným partnerom poskytujeme ZDARMA, musia byť dodržiavané základné pravidlá a povinnosti oboch strán.
Tovar je expedovaný z centrálneho skladu v Opave (ČR). Objednávky do 100 km v okolí Bratislavy sú pred dodaním najskôr preskladnené na veďlajší sklad v Bratislave, odkiaľ sú následne v najbližšom možnom termíne expedované.
S ohľadom na bezproblémový chod týchto rozvozov, sú stanovené tieto základné pravidlá a povinnosti:
Povinnosti šoférov PROKOM SR s.r.o. pri rozvozoch priamo k zákazníkom:
Informovať zákazníka deň pred dodaním a nahlásiť orientačný čas príjazdu na vykládku nasledujúci deň v rozmedzí 2 hodín a prípadne ho v deň dojazdu informovať vopred o dlhšom oneskorení.
Pristaviť vozidlo na najbližšie možné, bezpečné a dostupné miesto pre vykládku tak, aby nedošlo k poškodeniu rozvozového vozidla ani poškodeniu majetku zákazníka. Toto je úplne v kompetencii každého vodiča, ktorý nesie za vozidlo hmotnú zodpovednosť a má dostatočné skúsenosti zhodnotiť reálne pristavenie vozidla na požadované miesto vykládky určené zákazníkom.
Pripraviť vykládku objednaného tovaru a pomôcť vykládku zákazníkovi zrealizovať iba na najbližšie miesto v okolí miesta dojazdu tak, aby mohol bezprostredne po zložení tovaru pokračovať v naplánovanej trase.
Povinnosti šoférov PROKOM SR s.r.o. pri rozvozoch na sklady obchodných partnerov:
Dostaviť sa na vykládku v prevádzkovej dobe skladu, nahlásiť sa na príjme tovaru ihneď po príjazde a pripraviť vykládku objednaného tovaru. Pri prevádzkach bez mechanizácie pomáhá šofér vykládku so zákazníkom zrealizovať.
Povinnosti zákazníkov pri rozvozoch vozidlami PROKOM SR s.r.o.:
Úplne sa prispôsobiť rozvozovému plánu a okolnostiam v deň príjazdu rozvozového vozidla na vykládku a bez odkladu umožniť vykládku tovaru ihneď po príjazde vodiča.
Akceptovať miesto vykládky určené vodičom ako miesto pre bezpečnú vykládku.
Plne zabezpečiť technicky alebo manuálne zloženie objednaného tovaru za pomoci vodiča PROKOM SR s.r.o., a to na najbližšie miesto priľahlé miestu dojazdu vodiča.
Povinnosti obchodných partnerov pri rozvozoch vozidlami PROKOM SR s.r.o. na ich sklady:
Prispôsobiť okolnosti charakteru dovezeného tovaru po príjazde a nahlásení šoféra PROKOM SR s.r.o. tak, aby bol tovar vyložený bez odkladu čo najskôr po nahlásení šoféra na príjme tovaru.